Zoals elk jaar blikken we in december vooral terug op ons privéleven, maar als ondernemer kijk je zeker ook terug hoe je jaar zakelijk verlopen is. Je merkt dat er veel zaken aan je voorbij zijn gegaan juist omdat je zo druk met je bedrijf bezig bent geweest. Soms gaat dat zelfs ten koste van dat privéleven, maar dat realiseer je je meestal pas achteraf. Terwijl tweede en derde golven gepasseerd zijn, we woorden als boosterprikken en groepsimmuniteit gebruiken alsof we zelf virologen zijn, realiseren wij ons vooral opnieuw dat wij en onze dierbaren wat de gezondheid betreft overal relatief goed doorheen gekomen zijn.
Mede door alle ontwikkelingen die er in 2021 geweest zijn kunnen wij terugkijken op een nog beter resultaat dan in 2020. We zouden er beschaamd van worden om het te zeggen, temeer omdat zoveel zelfstandigen het niet gered hebben. De reden voor goede resultaten is natuurlijk een goede dienstverlening van onze kant, maar nog meer de manier waarop u als klant met ons wil samen-werken. U wordt hierdoor een hele belangrijke schakel in een adviesproces of de afwikkeling van een belastingaangifte. Ingrid en ik zijn u daar ontzettend dankbaar voor.
Daarnaast merken we dat we u tevreden kunnen maken doordat u zelf weer andere mensen aanraadt om bij ons klant te worden. Een betere reclame kunnen wij ons natuurlijk niet wensen. We hebben dan ook in 2021 weer heel wat nieuwe klanten uit België en Nederland (en ver daarbuiten) mogen verwelkomen.
Ondanks dat er opnieuw uitzonderlijke maatregelen door COVID19 genomen werden op het gebied van sociale zekerheid en belastingregelgeving tussen België en Nederland hebben we ons, mede door ons brede netwerk, deze vaak ingewikkelde materie snel eigen kunnen maken en u daarmee goed kunnen voorthelpen. Ongetwijfeld zullen ook volgend jaar aan veel klanten weer lastige vragen worden gesteld door allerlei diensten, maar ook daarmee gaan we u opnieuw helpen en ontzorgen.
Waar we dachten dat deze uitzonderingen eind 2021 zouden verdwijnen zien we, helaas, dat deze uitzonderingen ook in 2022 verlengd zullen worden.
Volgend jaar zullen we onze nieuwe kantoorruimte in onze privéwoning in gebruik kunnen gaan nemen. Hopelijk kunnen we u vanaf mei 2022 op een enigszins normale wijze ontvangen op onze locatie aan de Grens 33A in Arendonk. Wij kijken er in ieder geval enorm naar uit!
Onze werkwijze zal in 2022 niet veel gaan veranderen; we zullen proberen u zo goed mogelijk te informeren via onze nieuwsbrieven, sociale media en de blog op onze website. U weet dat wij dat niet op een vaste frequentie doen, maar alleen als er voor u zinvolle zaken te melden zijn. We zullen u opnieuw tijdig aangeven hoe en wanneer u zaken het beste aanlevert om uw opdrachten zo goed mogelijk te kunnen afwerken.
Waar Ingrid tot nu toe alleen in de avonduren voor ons kantoor meewerkte, zal zij vanaf volgend jaar daarnaast ook nog één dag in de week aanwezig zijn. Dit zal zij blijven combineren met haar huidige baan als aftersales medewerkster bij haar Nederlandse werkgever. Hierdoor en door onze nieuwe locatie hopen we nóg efficiënter voor u te kunnen werken.
Tot slot zouden wij u als klant, maar ook u waarmee we samenwerken bij de meest uiteenlopende diensten, kantoren en instanties, heel erg willen bedanken om mee te werken aan ons succesvol 2021. Mede door u zijn we geworden wie we intussen zijn en daar kunnen we alleen maar DANKJEWEL voor zeggen.
Wij wensen u en al uw dierbaren een heel Fijn Kerstfeest toe, ook al weten we dat dit niet voor iedereen even vanzelfsprekend is. Wel kunnen we echt iedereen een gezond, gelukkig en goed geadviseerd 2022 wensen!
Ingrid en Roger Debouille-Wolters